0

حمایت کانون مربیان فوتبال ایران از امیر قلعه نویی/ امیر سرمایه ارزشمند فوتبال ایران است او را سیاسی نکنید.

بازدید 209

? حمایت کانون مربیان فوتبال ایران از امیر قلعه نویی/ امیر سرمایه ارزشمند فوتبال ایران است او را سیاسی نکنید.

⭕ متن و حواشی فوتبال چنان وسیع و گسترده است که به زعم بسیاری، فوتبال نه بخشی از زندگی که به مثابه کل زندگی قلمداد می‌شود. چالش های فوتبال عین چالش‌های زندگی است و طبیعتاً در این بین نقش و مسئولیت مربیان در ارتباط با کلیت جامعه فوتبالدوست ایران تاثیرگذار و حائز اهمیت است.

⭕ در روزهای اخیر شاهد بازتاب گسترده مصاحبه امیر قلعه نوعی در پایان مسابقه نیمه نهایی جام حذفی بودیم. امیر قلعه نوعی بلافاصه پس از یک بازی پرتنش از دغدغه های یک شهر سیصد هزار نفری و کارگران و مدیران کارخانه‌ای گفت که برای لیگ حرفه‌ای فوتبال برنامه ریزی و هزینه کرده اند. امیر همچون گذشته و بمانند دیگر مربیان از فدراسیون فوتبال عدالت را طلب کرد. او با این فوتبال بزرگ شده و رشد کرده است و با صداقت عامیانه فریاد عدالت خواهی در فوتبال را سر میزند.

⭕ کانون مربیان فوتبال ایران فارغ از هرگونه نگاه سیاسی، مطالبه ورزشی و اجتماعی پر افتخار ترین مربی لیگ کشور را نشانه رشد، درک و توسعه نگاه اجتماعی مربیان دانسته و آنرا میمون و مبارک می‌داند. مطالبه‌ای که پیش از این نیز در مصاحبه های دیگر مربیان شنیده شده. امیر قلعه نویی سرمایه ارزشمند ملی ماست که نباید او را وارد بازی های هدفمند سیاسی کنیم.

او امیر فوتبال ماست و فوتبالی خواهد ماند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید