0

نخستین نشست کارگروه تربیت ” مربی-معلم” برگزار شد.

بازدید 361

نخستین نشست کارگروه تربیت ” مربی-معلم” برگزار شد.

پس از انعقاد تفاهم نامه کانون مربیان فوتبال ایران،اتحادیه مدیران باشگاه های فوتبال و باشگاه آموزش ورزش یونسکو و عطف به ابلاغ وزارت آموزش و پرورش برای جذب دانش آموز در مقطع دوم متوسطه برای هنرستان های فوتبال جلسه کاربردی با حضور مدیران ذیربط برگزار و مقرر گردید:

– برای تامین نیازهای آموزشهای تکمیلی جامعه هدف در رده های مختلف، بمنظور تربیت “مربی – معلم” برای تدریس در دوره ها و مقاطع آموزش های استاندارد مهارتی ، تخصصی و حرفه ای ملی و بین المللی از طریق  اعضاء، کانون مربیان فوتبال ایران در کل کشور برای توسعه نیروی انسانی اقدام نماید.

– مسیر توسعه دانش فوتبال از منظر دیپلم فوتبال:
عطف به دوره های توسعه دانش بر اساس استاندارد های آموزش های جهانی برای طی سطوح تحصیلات و همچنین آموزش های جهانی مهارتی و تخصصی  مشاغل، دیپلم فوتبال در مقاطع آموزش و پرورش و آموزش عالی مصوب که برگزاری دروس دوره های عملی و تئوری نیازمند مربی – معلم و مربی استاد دارد که با انعقاد این تفاهم نامه این گزینش از طریق کانون مربیان فوتبال صورت خواهد گرفت.

– نحوه  و مراحل جذب و تربیت مربی معلم:
مربیان دارای مدارک تحصیلی مرتبط ودارای مدرک مربیگری فوتبال در سطوح مختلف از طریق کانون مربیان استانها فراخوان ، تائید و برای طی دورهای مربوطه معرفی و مدارک صلاحیت حرفه ای خواهند گردید.

– برنامه های آموزش و صلاحیت حرفه ای مربی و معلم:
دوره ها و کارگاه های آموزشی مربی- معلم بر اساس استاندارد های وزارت آموزش و پرورش، سازمان فنی حرفه ای و کمیسیون ملی یونسکو تنطیم برنامه ریزی و اجرا خواهد گردید.

مزایا و امتیاز شغل و درآمد مربی معلم:
مربیان عضو کانون مربیان فوتبال ایران پیرو گزینش ، تربیت و اخذ مدرک گواهی صلاحیت حرفه ای تدریس در دوره های دانش افزایی فوتبال براساس ISCED  و ISCO مجوز تدریس در دوره های مصوب وزارت آموزش و پرورش و آموزش های عالی را کسب و بر اساس تعرفه های حق التدریس ملی و جهانی از مزایای حقوق و دستمزد برخوردار خواهند گردید.

آگهی جذب برای دوره های مربی معلم از طریق وب سایت کانون مربیان فوتبال اطلاع رسانی خواهد گردید .

لازم بعرض است در این نشست خانم دکتر فریده هادوی و آقایان علی محمد مرتضوی، دکتر امیر بروجردی، حسین شمس، دکتر نیما نکیسا، سعید ناصری، علیرضا ابراهیمی، محمود خوراکچی و محسن اسماعیل زاده حضور داشتند.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید