0

نشست هم اندیشی کمیته بانوان فدراسیون فوتبال و مسئولین کانون مربیان

بازدید 200

نشست هم اندیشی کمیته بانوان فدراسیون فوتبال و مسئولین کانون مربیان

نشست هم اندیشی کمیته بانوان فدراسیون فوتبال و کانون مربیان فوتبال ایران با حضور تعدادی از مربیان ملی و باشگاهی در محل سالن جلسات مرکز ملی فوتبال برگزار گردید.

در ابتدای این نشست ابتدا خانم فریده شجاعی رییس کمیته بانوان کانون مربیان فوتبال ایران ضمن اشاره به اهداف برگزاری نشست به تشریح برنامه‌های کمیته بانوان کانون مربیان پرداخت و کانون مربیان را بازوی اجرایی و همراه فدراسیون فوتبال قلمداد نمود. در ادامه سعید ناصری دبیرکل و حسین شمس رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کانون، تاریخچه و برنامه‌های سال جاری کانون مربیان را تشریح نمودند.

نیما نکیسا رییس دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال که رییس کمیته آموزش کانون مربیان نیز هست در ادامه به برنامه‌های مبسوط و لزوم توجه ویژه به فرآیند آموزش مربیان بانو اشاره داشت و مربیان کشور را به ایجاد تعامل و همکاری بیشتر دعوت نمود.

زهره هراتیان، مریم ایراندوست، مریم آزمون، شهناز یاری، نیلوفر اردلان و شادی مهینی نیز به تفصیل نقطه نظرات فنی و ارزشمند خود را به رییس کمیته بانوان فدراسیون اعلام نمودند.

در بخش پایانی نشست، خانم مهندس موسوی ضمن جمع بندی مطالب مطرح شده بر ضرورت تعامل بیشتر با جامعه مربیان بانوی کشور تاکید نمودند و همکاری بیشتر با دپارتمان آموزش فدراسیون و کمیته بانوان کانون مربیان را از برنامه‌های خود قلمداد نمودند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید