0

دیدار مسئولین کانون فوتبال ایران با رئیس صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور

بازدید 362

به گزارش روابط عمومی کانون مربیان فوتبال ایران در ابتدای این نشست نادر فریادشیران رئیس کمیته پیشکسوتان کانون گزارشی از وضعیت مربیان پیشکسوت کشور و ضرورت حمایت از پیشکسوتان نکاتی را ابراز نمود و سپس سعید ناصری دبیرکل کانون تاریخچه ای از کانون مربیان و برنامه‌های پیش رو را تشریح نمود.

در ادامه دکتر ذوالفقارنسب ضمن ستایش از عملکرد مدیرعامل صندوق گفت: اگرچه سالهاست که صندوق حمایت از قهرمانان تشکیل شده است اما به جد می گویم که از زمان ورود دکتر ابطحی در راس این مجموعه شاهد تحولات مثبت و گسترده ای هستیم.

وی همچنین بیان داشت: باعث خوشحالی است که بنده به عنوان رئیس کانون مربیان فوتبال کشور امروز در مجموعه صندوق حمایت حضور دارم و امیدوارم با توجه به حسن نیت و حمایت های دکتر ابطحی، کانون مورد لطف و محبت ایشان قرار بگیرد و در آینده تعامل های خوب و سازنده ای بین کانون و صندوق حمایت برقرار شود.

در ادامه دکتر ابطحی ضمن ابراز خوشحالی از حضور اعضای کانون مربیان فوتبال ایران در صندوق حمایت از بیژن ذوالفقار نسب به عنوان یکی از چهره های برتر و خوشنام در فوتبال کشور یاد کرد و گفت: امیدوارم در آینده با همکاری و تعامل با یکدیگر اتفاقات بسیار مثبت و خوبی میان صندوق حمایت و کانون مربیان فوتبال ایران شکل بگیرد.

لازم به ذکر است در این نشست مقرر شد اعضای کانون مربیان فوتبال ایران با هماهنگی واحد بیمه و درمان صندوق حمایت تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار بگیرند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید