0

تقدیر کانون مربیان فوتبال ایران از علی دایی

بازدید 388

 

تقدیر کانون مربیان فوتبال ایران از علی دایی

کمال گرایی از جمله شاخصه های فطری است که در حد مطلوب صفتی پسندیده به حساب می آید. افراد کمال گرا، انسان های شگفت انگیزی هستند که مشتاقانه به دنبال رشد و تعالی فردی و اجتماعی هستند.
در بررسی تاریخی جامعه ما که تعلق خاطر بسیاری به تاریخ باستان و اسطوره‌ای خود دارد اساطیر و قهرمانان بسیاری را می بینیم که از پسِ گستره عظیمی از کارها به نحو احسن بر آمده اند.
در تاریخ معاصر فوتبال ما نیز شاهد مصداقهایی از این دست بوده ایم.
علی دایی چهره ای بین المللی است که با بازی در بالاترین سطوح فوتبال در دنیا سالهای سال آقای گل دنیا بود. در عرصه مربیگری هم قهرمانی در لیگ را در سبد افتخارات خود دارد. جایگاه او در مهربانی و مهرورزی هم تراز جایگاه اسطوره ها و الگوهای جاودان است. وقتی زلزله آمد بخشی از این نگرش والای او به نمایش درآمد و زمانی که پای صداقت و شفاف سازی شد گوی سبقت را از همگان ربود و امروز او در مسابقه نوعدوستی و ایثار به قله دیگری از قله های اهدافش دست یافت.
اکنون با افتخار و احترام از نوعدوستی شهریار فوتبال ایران می گوئیم، از نجات یک هموطن اعدامی درپای چوبه دار، از حل و رتق و فتق پرونده ای شانزده ساله به همت او که به حق پای در جای پای بزرگان و جوانمردان تاریخ این مرز و بوم نهاده است.
امروز جامعه مربیان فوتبال کشور ضمن تقدیر از گذشت و انسانیت قابل تحسین اولیای دم متوفی؛ به حضور علی دایی در این صنف می بالد و بیانیه کنونی موید” من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق” است.
شهریار ماندگار قدردان همه خوبی هایت هستیم.

کانون مربیان فوتبال ایران


 

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید