0

تجلیل کانون مربیان فوتبال ایران از کادر فنی تیم ملی بانوان در روز جهانی مربی

بازدید 199

 

روز شنبه ۸ آبان ماه ۱۴۰۰ کانون مربیان فوتبال ایران در تالار اجتماعات وزارت ورزش و جوانان میزبان جمع کثیری از اهالی فوتبال بود و از کادر فنی تیم ملی بانوان بمناسبت نخستین صعود تاریخی به جام ملتهای آسیا تقدیر بعمل آمد.

در ابتدای مراسم دکتر ذوالفقار نسب، رئیس کانون مربیان فوتبال ایران، با اشاره به اهمیت جایگاه والای مربیان و‌نقش تربیتی آنها، یاد ‌و خاطره مربیان بزرگ و فقید فوتبال ایران را گرامی داشتند و با اشاره به نام هایی چون پرویز دهداری، منصور امیر آصفی، منصور پورحیدری، ناصرحجازی، محمود یاوری، بیوک صباغ و درگذشتگان فوتبالی، اظهار داشتند: کانون مربیان با تمام انرژی و توان خود حافظ نام و اعتبار مربیان است و برای ارتقا جایگاه آنها کوشش می کند.

رئیس کانون مربیان فوتبال، توجه و تمرکز بر اهمیت نکات اخلاقی در فوتبال را مهم بر شمردند و گفتند: نکته مهم در نسل کنونی مربیان فوتبال کشورمان آن است که باید در پرورش ورزشکارانی که با تعهد و اخلاق در خدمت منافع تیم و منافع ملی هستند، اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

در ادامه حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال، نگاه توسعه ای در فدراسیون فوتبال را یک اصل مهم دانست و تصریح کرد: نگاه توسعه محور در فوتبال بدون توجه به مربیان امکان پذیر نیست و در همین راستا فدراسیون فوتبال حمایت خود را از کانون مربیان فوتبال ایران اعلام می دارد.

تجلیل از نصرت و مریم ایراندوست، مدیر فنی و سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان که برای اولین بار به جام ملت های آسیا راه یافتند و دیگر اعضای کادر فنی و سرپرستی با حضور اعضای هیات مدیره کانون، حسن کامرانی فر و شهره موسوی صورت گرفت.

مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان نیز با ابراز خرسندی از افتخارآفرینی این تیم تاکید کرد: تیم ملی فوتبال بانوان ایران جواز حضور در مسابقات جام جهانی را هم به ارمغان خواهد آورد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید