0

از لیگ دسته سه تا قهرمانی آسیا و کسب افتخارات بیشمار در قامت مربی آبی ها

بازدید 37

✨ از لیگ دسته سه تا قهرمانی آسیا و کسب افتخارات بیشمار در قامت مربی آبی ها

✍ تحلیلی آماری پس از هزار گله شدن آبی ها در لیگ برتر

? هزارمین گل باشگاه استقلال در تاریخ رقابت های لیگ برتر توسط مهرداد محمدی به ثمر رسید تا آبی ها نام خود را به عنوان اولین تیم ۴ رقمی‌ در لیگ برتر از حیث گل های زده در تاریخ ثبت کنند.

? امیر قلعه نویی نیز فصل گذشته در هفته اول رقابت‌ های لیگ برتر توانست با هدایت گل گهر، تراکتور را از پیش رو بردارد و نام خود را به عنوان اولین مربی چهار رقمی لیگ برتر در تاریخ فوتبال ایران جاودانه کند‌.

? آمارهای بلند مدت ارزش بیشتری برای تجزیه و تحلیل دارند. چرا که این مدل از آمارها به مخاطب اطلاعاتی از قبیل پشتکار، عزم و سال های سال پیشرفت و در اوج ماندن را ارائه می دهند.

?بیایید به آمار و ارقام نگاه دقیق‌تری داشته باشیم تا متوجه ارتباط این دو با یکدیگر شویم.

? از هزار گل استقلال در تاریخ لیگ برتر، حدودا ۳۲۷ گل در دوران حضور امیر قلعه نویی به ثمر رسیده است که آماری خالق العاده محسوب می شود.

? از ۳۲۷ گل ذکر شده، ۷۰ گل در فصل ۸۸_۸۷ به ثمر رسیده است که رکوردی تاریخی در لیگ برتر به شمار می رود. آمار گل های زده استقلال در آن فصل در جهان هم بسیار عجیب و غریب بود و خط حمله آبی ها را از حیث آمار، بالاتر از بسیاری از تیم های تراز اول دنیا قرارداده بود.

? در شش فصل دیگر حضور امیر در استقلال، آبی ها به طور میانگین ۴۳ گل در هر فصل را ثبت کرده اند که در فوتبال ایران عدد نسبتا بالایی به شمار می رود.

? حدودا یک سوم گل های ثبت شده استقلال در تاریخ لیگ برتر تا بدین جا با حضور امیر قلعه نویی رقم خورده است. به عبارتی دیگر سایر مربیان در طول حدود بیست سال صاحب دو سوم گل های زده شده استقلال بوده اند و این ارزش کار سرمربی کنونی تیم ملی را بیشتر از قبل نمایان می کند.

? نام امیر قلعه‌نویی با باشگاه استقلال پیوند خورده و در تک تک رکوردها و آمارهای شگفت انگیز ثبت شده است. البته داستان آن سه گل و فاتح پرونده اریک نیز ماجرای دیگری است.

کانون مربیان فوتبال ایران

t.me/ifca_ir

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید