0

حمایت قاطع کانون مربیان فوتبال ایران از کیومرث هاشمی

بازدید 32

حمایت قاطع کانون مربیان فوتبال ایران از کیومرث هاشمی

در روزهایی که ورزش کشور بیش از هر زمان دیگر به سازندگی، ثبات، آرامش و همدلی نیاز دارد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی باید درخصوص مدیریت ورزش کشور تصمیم گیری نمایند.

با توجه به استعفای جناب آقای حمید سجادی، ریاست محترم جمهور، جناب آقای کیومرث هاشمی را به عنوان سرپرست وزارتخانه و سپس بعنوان گزینه وزارت ورزش و جوانان جهت اخذ رای اعتماد به مجلس محترم معرفی نمودند.

با نگاهی به سوابق مدیریتی گزینه پیشنهادی از معاونت در اداره تربیت بدنی یک شهرستان تا ریاست ادارات کل ورزش و جوانان استان ها و معاونت در وزارت ورزش و جوانان و همچنین ریاست کمیته ملی المپیک بخوبی در می یابیم کیومرث هاشمی سطوح مختلف مدیریتی را در همه بخش‌ها و سازمان‌های ورزشی تجربه نموده است.

کیومرث هاشمی اکنون مدیری مجرب، کارآزموده و متخصص است که به خوبی با نظام اداری و نحوه تصمیم‌گیری کلان کشور، آشنایی کامل دارد و می‌تواند با شناخت اولویت ها، مسائل و مشکلات ورزش را مدیریت و تا سرحد امکان مرتفع نماید.

شناخت هاشمی از ظرفیت های دولت و همچنین آسیب ها و فرصتهای ورزش در کنار خصائصی چون مشورت پذیری، خردمندی و پاک دستی باعث گردید کانون مربیان فوتبال ایران با عنایت به شرایط خاص فعلی حمایت خود را از جناب آقای کیومرث هاشمی اعلام نماید و از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی درخواست دارد تا با رای قاطع خود به ایشان شرایطی را فراهم نمایند که وزارت ورزش و جوانان با امید، آرامش و ثبات، عصر جدیدی را آغاز نماید.

در حال حاضر بیژن ذوالفقارنسب، امیر قلعه‌نویی، حسین شمس، حمید درخشان، بهمن فروتن، سیامک رحیم پور، بهزاد داداش زاده، مریم ایراندوست، سعید ناصری، نیما نکیسا، محمد مومنی، علیرضا ابراهیمی، محمود کلهر، محمد نصرتی و محمد رجائیان اعضای هیات مدیره و محسن اسماعیل زاده و مرتضی دهرویه بازرسان کانون مربیان فوتبال ایران هستند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید